21 Eylül 2010 Salı

Kanadalı Müzisyenler


Bugün 1960’larda geçen Öyle Bir Geçer Zaman ki dizisini izliyordum. Dizide ailenin en ufak çocuğu olan Osman karakteri beni ekrana kilitliyor.

Bir parti sahnesinde 60’larda ünlenmiş olan You Are My Destiny parçası çalıyordu. Parçanın Paul Anka’ya ait olduğunu düşündüm ve emin olmak için araştırdım. Doğru biliyormuşum. Bilmediğim şey ise Paul Anka’nın Kanadalı olduğuydu.

Bunun üzerine Kanadalı artistleri araştırdım ve bu ülkede her tarzda ve dönemde dünyaca kendinden söz ettirmiş başarılı artistler doğmuş olduğunu gördüm. Biraz şaşırdım zira hepsinin adını duymuştum fakat çoğunun Kanadalı olduğunu bilmiyormuşum.

İşte bazı meşhur Kanadalı müzisyenler ve hit oldukları seneler

1950 ve 1960’lar: Paul Anka, Leonard Cohen
1970’ler: Neil Young
1980’ler: Celine Dion
1990’lar: Bryan Adams, Alanis Morissette, Loreena McKennitt
2000’ler: Nelly Furtado, Avril Lavigne, Nickelback

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder